O zaman safaride orjinal formatı gösteriyor. Png bir resimi webp olarak yayınladı isem sadece saferide png olarak görüyor doğrumudur.
Aynen bu şekilde. Tabi ayarları doğru yaptı isen

Bir tane webp, bir tane de orilinal formatta tutuyor. Yani 1 resim 2 tane oluyor. Eğer webp destekli tarayıcıdan girildiyse webp, safari gibi desteklemeyen taryıcıdan girildiyse orijinal resim gözükür.