Webp yi bi tek safari tarayıcısınsa açamazsın. Onun için de webpexpress eklentisi jpeg formatında da yedek tutuyor. Sen normal bi tarayıcıdan girdikten sonra istersen jpg,jpeg,png yedeği de tut; siteye giren kullanıcı webp görecek. Bu sayede resimleri optimize edilmiş olarak görecek.
O zaman safaride orjinal formatı gösteriyor. Png bir resimi webp olarak yayınladı isem sadece saferide png olarak görüyor doğrumudur.