orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet dediğiniz gibi hocam. Eskileride manuel olarak birazını yapmıştım devamını yapıyorum. Takıldığım ve şüphe duyduğum nokta benim png ve jpg resimleri jpeg dönüştürmeden direk webp dönüştürsem gerekli verimi alırmiyim diye gereksiz yere takılmışım. Şimdi biraz sizlerin yorumları okuyunca beyin tekrar devreye girdi .D mantıklı düşünmeye başladım sayenizde
Webp yi bi tek safari tarayıcısınsa açamazsın. Onun için de webpexpress eklentisi jpeg formatında da yedek tutuyor. Sen normal bi tarayıcıdan girdikten sonra istersen jpg,jpeg,png yedeği de tut; siteye giren kullanıcı webp görecek. Bu sayede resimleri optimize edilmiş olarak görecek.