halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce bunun testi yapıp *******nda yayınlamıştık ama bulamadım şimdi maalesef.. Şimdi şöyle aslında, png to jpg yaptığınızda bir çeşit kayıplı sıkıştırma yapıyorsunuz. Aslında png to webp yapıp daha yüksek sıkıştırma oranı verirseniz daha yüksek kaliteli, arka planı şeffaf bir resim elde edersiniz. Webp her koşulda daha avantajlı oluyor ve %70'den fazla sikistirmayi neredeyse kayıpsız yapıyor
Ben zaten tüm çalışmalarım sonunda hocam webp donüştürüyorum ve teslim ediyorum siteyi ama ilk başta jpeg yapıyorum. Aklıma o nereden takıldı ise hep bu şekilde çalışmalarımı yapıp teslim ettim ve gayet memnun oldular. Aslında ben jpeg donustererk kendimi yoruyormusum. Direk webp yapıp işlemi bitirebilirmişim Utanıyorum şuan ( Bilmemek cahillik değildir, öğrenmemek cahilliktir )