orhanbektas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anladım hocam. Resimleri direk jpeg yapmadan webp yapsamda yeterli olacaktır. Demek istediniz demi. Yoruyorum sizede ama emin olmak her zaman iyidir .d
Daha önce bunun testi yapıp *******nda yayınlamıştık ama bulamadım şimdi maalesef.. Şimdi şöyle aslında, png to jpg yaptığınızda bir çeşit kayıplı sıkıştırma yapıyorsunuz. Aslında png to webp yapıp daha yüksek sıkıştırma oranı verirseniz daha yüksek kaliteli, arka planı şeffaf bir resim elde edersiniz. Webp her koşulda daha avantajlı oluyor ve %70'den fazla sikistirmayi neredeyse kayıpsız yapıyor