halito adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir önce ki yanıtımda dediğim gibi, kendiniz test edebilirsiniz. Webp gayet makul bir resim formatı. %80 ila %85 gibi bir sıkıştırma yaparsanız yeterli olur.

Zaten png to jpg to webp gibi uzun işlemlere gerek yok ki.. Png' den jpg' ye dönüşümde ortalama boyuttaki azalış yüzdesi kadar webp dönüşüm ayarlarından sıkıştırma yüzdesi verin örneğin %85 kullanıyorsaniz ve png to jpg te %10 fark olduysa %75 webp kullanın
Anladım hocam. Resimleri direk jpeg yapmadan webp yapsamda yeterli olacaktır. Demek istediniz demi. Yoruyorum sizede ama emin olmak her zaman iyidir .d