Ben şöyle yapardım; tüm resimleri indirirdim, caseium veya abic gibi bir program ile (eğer webp olacaksa abic) optime edip tekrar yüklerdim. Daha sonra webp kullanıyorsam webp express eklentisini kurardım, webp kullanmıyorsam ewww kurardım.