Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 arkadaşın başına daha gelmişti geçenlerde.
Hetzner araması yaparsanız çıkar.
Ben 2. ayımdayım sorunsuz kullanıyorum. Hesap onaylı.
Hesaba bankadan para yükledim her ay oto kesiyor.
Kredi kartı filan eklemedim.
Hocam benim hesabım eski yeni hesap değil.Arkadaşımızında dediği gibi peşpeşe iptal edince kötü kullanım diye düşünüp hesabımı kapatıllar.