hocam ben yeni siteye bastım direkt kategori kurallarını okudum uygundu, neden sert çıkıyorsun özel mesajla bildirsen olmaz mı?
Yahu sert çıkan yok ki

Forumda son dönemde d... olayı arttı bende bu yüzden gördüm ve görevimi yaptım.
Özelden bildirsem bile konu silinirdi her türlü zaten report etiketi bunun için var