Hocam yanlış anlamayın bu size bir rakiplik veya kışkırtma değildir 4 5 sayfa İndex almış daha sitemap kaydı site kaydı falan yapmadım
olur mu hocam öyle şey çok sevindim.
Sürekli bilgilendirin.
Benim kullandığım zaman 3-4 sene öncesiydi.
Tabi sizin domainde daha önceden konular vardı ve botlar sitenizi ziyaret ediyordu.
Siteyi bloga bağlayınca yine hızlı bir şekilde index almanıza şaşırmadım.
Benim bahsettiğim 0 domain içeriksiz siteydi.
Tekrar teşekkürler. Gelişmeleri aktarırsınız buradan