Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Disqus benzeri yorum sistemi aramaktayım. Facebook yorumları kullanmayı düşündüm ama onunda eklentileri çok eski görünümlü duruyor, doğru düzgün "reklamsız" ve "ücretsiz" bir şey bulamadim. Intensedebate var ama o da modern değil. Var mı şöyle şık görünüşlü bir yorum sistemi?