Izninizle bende konuya dahil olup, zararlı olduğu bilinmesine rağmen neden hâlâ pbn üzerine odaklandığımızı merak ediyorum. Her yerde zararlı diye yazması bir caydırmazdan mı ibaret? Doğru yapılırsa elbette zararlı olmaz bunda hem fikiriz zaten ama kuralına uygun yapmak muazzam bir maliyet doğuruyor ortaya. Gerçekten her şeyi bırakıp bu network'ü tek kişinin geliştirmesi resmen ana siteyi ikinci plana atmak gibi bir şey değil mi zaten. Her siteyle ilgilenilmesi için birini tutmayı bırak, sadece her siteye makale masrafı bile uzun vade de çok fazla tutacak.

Kısacası gerçek birer site gibi yüzlerce siteyle ilgilenmek muazzam bir bütçe gerektiriyor. Gerçekbir site değilde paravan muamelesi yapilirsada zararlı olduğu söyleniyor. Gerçekten bu strateji hala odaklanılması gereken bir şey mi? Link wheel stratejisine lafım yok elbette faydalı ancak pbn dediğimizde olay farklı bir yere geliyor.