Merhaba, en az 1 karat olmalı diye düşünüyorum.
0.50 karat 12.5 K çektiler hocam. Ben 1 karata öyle para verirsem evlenmeden ayrılır. Çünkü zaten zor şartlarda ev diziyoruz 25 K tüzüğe veremeyiz
0.30 karat aldık göze güzle gelen parlak ve berrak bir yüzük. Umarım hayırlısı olur

demekki ideal almışız.