Hocam Agır Ceza Mahkemesinde zabıt katibiyim. Maalesef ki dosyalarımızın buyuk bi cogunlugu bu sekilde iyi niyetin suistimali neticesinde acılmıs dosyalar. Bu sekilde kendi hesabını kullandırıyorlar ama maalesef d.landır.ıcılık sucuyla yargılanıyorlar. Kesinlikle bugunden geci yok savcılıga gidip sikayette bulunsun yoksa kesinlikle ispat edemez bu durumu. Elinde ses-mesaj kaydı olsa bile pek etkili olmaz..
Teşekkürler hocam bu mesajı aynen ileteyim.