Hocam gerçekten çok güzel bir bilgilendirme yaptınız çok teşekkür ederim öncelikle. Hocam ilanları takip ediyoruz beachler kalacak yer vermiyor diye biliyorum ve Antalya da yaşamadığım için çoğu iş yeri lojman da vermez bu yüzden otelde çalışmak istedim. Maaş konusunda da aslında pek takıntılı değilim paraya, asıl amacım kafa dağıtmak.
onlardada kalacak yer oluyor genelde. ama kalacak yer derken iyi bir şey beklemeyin kesinlikle. Lojmanın iyisi bile inek bağlasan durulmaz bir ortamı var. Hijyen kesinlikle aranmaz. Facebookta sahil kesimi ilçelerinin iş grupları ve modhotele bakın bulurusunuz iş kesinlikle. Facebooktan oteli araştırın derim, bazı oteller maaşları ödemez veya aksatabilir, onları herkes söyler size