Son 3 aydır düzenli olarak imzamda ki siteme adsense başvurusu yolluyorum. İlk olarak sitenize erişemiyoruz, siteniz devre dışı gibi bir hata verdi uzun uğraşlar sonucunda çözdüğümü düşünüyordum. Düşünüyordum dememin sebebi daha önce red için bekletmediği kadar bekletti sonrasında politika ihlali verdi. Oysa ki sitemde çerez uyarısı, gizlilik politikası, hakkımda, iletişim her şey vardı. Hiç bir şeyi değiştirmeden yeniden gönderdim. Bu sırada hostingimi değiştirerek farklı bir fimaya taşındım. Yeni firmamda gelen ilk redim de "DÜŞÜK DEĞERE SAHİP İÇERİK" oldu. Acaba ilk adsense onayımı kaç yılında alacağım çok merak ediyorum...