AZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla bir şey almak zorunda değilsiniz, sattığınız şeyi ilgili kişilere siz ulaştırın.
Dm atığım zaman ticaret puanımın sorun olmasından korkuyorum sadece hocam. konu açmadan satış yapabilirmişim sanırsam. yazdığınız mesajı değerlendireceğim teşekkürler