Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhabalar revize hakkını kaçta tutuyorsunuz
işi teslim ettim teslim ederkende 10 taneye yakın revize yaptım en son okey dendi
1 gün sonra bu arkadaşın arkadaşı ulaştı revize adı altında 2 saatlik çalışma istedi bir kısmını gene yaptım ama sürekli taciz edince kendisine durumu anlattım
revize dediğiniz şey küçük dokunuştur o anda talep iletilir yapılır en son hali verilir teslim edilir ne biliyim gece saat 2 de de acil lazım deyip 2 saatlik bi revize istenirmi tartışılır
siz revize olaylarını nasıl yapıyorsunuz