Ben harcama işini enparadan birikimi de diğer bankalardan yapıyorum. Bence harcama için enpara daha iyi. Geçen ziraat kart ile temassız geçtim kredi kartinfan (banka kartı ve kredi kartı arkalı önlü) geçmiş saçma sapan işler. Harcama kartı olwrak enpara en iyisi bence