Zero'nun İçindeki tatlandırıcı baya zararlı olduğunu duymuştum. Onu içeyim 2 gün ağzımda şeker var gibi geziyorum bu sebepten içmeyi hiç tercih etmiyorum.

Ama içlerinde sanırım en masumu bu, bulabilirsem bunu içiyorum.