komplexuss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site güzel ancak bildiğim kadarıyla hazır olarak dağıtılıyordu.
Doğrudur. Ben kendime göre uyarladım templatesi hoşuma gittiği için. Diğerleri pek hoşuma gitmedi açıkcası.. ama yakın zamanda kendi sitemi kodlayacağım inşallah