hdmmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harika gözüküyor hocam, anasayfa ikonu çatlak ev değil de normal ev yapılsa daha iyi olur gibi.
Dediğiniz doğru ilgileneceğim yorumunuz için teşekkür ederim

Castaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun. Ben de yazılımcıyım, pozitif bir eleştirim var sana,
Eğer sen kendini Web Master olarak nitelendiriyorsan, hazır template kullanmamalısın. Mastersın çünkü.
Kesinlikle haklısınız fakat, şuan için bu mesleğe yönelmedim ekstra olarak yapıyorum ve web sitesi kodlayacak zaman şuan elimde mevcut değil. Sizde biliyorsunuz ki bu tür işlerin hemen olmayacağını ama en yakın zamanda başlamayı ümit ediyorum teşekkür ederim yorumunuz için