Hocam duyduğum ve mantıklı bulduğum bir şey var. Gerçekten 0 kalori doğrudur, fakat mideye dışardan asit takviyesi edildiği için bir süre sonra mide kendi asit üretmeyi azaltacak ve bu sebepten dolayı kola içmediğiniz zamanlarda da salgı az yapılacak. Sindirim yavaşlayacağı İçin normal vermeniz gereken kiloyu daha zor vereceksiniz.