Anydesk de var da bazen müşteri illa Teamwiever ile istiyor o yüzden ücretsiz versiyonda bir sınır oluyor o yüzden sormuştum, çok pahalı olmuyorsa lisans alabilirim
Merhaba,
Aynen, çok aktif şekilde kullandığımızdan dolayı maalesef ben de aynı durumdan muzdaribim, eğer varsa satan ve konu sahibinin izniyle bana da dönüş yaparlarsa sevinirim.