Hayırlı Olsun Hocam
Hayırlı olsun hocam. Mutluluklar dilerim.
Hayırlı olsun hocam
Hayırlı olsun, mutluluğunuz daim olsun hocam
Hayırlı olsun bir ömür boyu mutluluklar dilerim
evlilik iyidir güzeldirde gereksiz teferruat çok malesef

hayırlı olsun.
Hayırlı olsun hocam. Allah pişman etmesin 🌹
Allah mesut bahtiyar etsin inşAllah hayırlı olsun
Hayırlı olsun hocam, ben de 1 Ağustos için düğün salonu ayarladım sonradan 31 Temmuz'a çektim Pazar günü yasak falan çıkar diye sizde bir düşünün derim.
Hala vaktiniz var. Boyu, soyu, huyu ve zenginliği sizi ezmesin. Uzun ilişki evliliğin de uzun süreceği anlamına gelmez. Evlilik farklı bir birliktelik. Nasılsanız aynıyla karşılık göreceksiniz. İyi düşünün. Eskiden kalp yetiyormuş, şimdi yetmiyor. Madden ve manen, kalben, aklen, fikren, mantıken ikna olduysanız hayırlı olsun diyelim.
Hayırlı olsun, yemekler falan nasıl oluyor bilgi verirsen sevinirim duruma göre bizde bakınalım.
kardesım hayırlı olsun allah mutlu mesut etsın
bana sorarsanız kesınlıkle aılelerden uzak dur kendı hayatınız ve aılenız ıcın mutlu olun sızı etkıleyecek konulardan uzak durun
Gelinlikler @caglar hocamdan o zaman
Allah kolaylık versin, evlilik gerçekten çok zor (benim için öyleydi), eşinizin ailesini sakın ama sakın karıştırmayın sütten ağzı yanmış biri olarak. Dünya varmış diyorum.
Allah kolaylık versin tekrardan hocam, çok güzel bir şey eğer ikinizde anlaşırsanız. Bir yastıkta kocamanız dileğiyle.
Tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. Güzel yorumlarınız kadar hayatınızda bol şanslar ve hayallerinizin gerçek olmasını dilerim