emrecanyk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tutanak bencede lazım satıcı nerden zararını karşılayacak tutanak olsa kargodan zararını tanzim edebiliyor ekmek parası kazanmak çok zor.
Ürün bana gelirken sağlam onlara giderken HASARLI. Ben tutanağı nasıl tutacağım ? Satıcı tutanak tutsaydı olay çözülürdü. Ekmek parası zor bizde kolay kazanmıyoruz.