Merhaba, Trendyol üzerinden anneler günü hediyesi olarak Arzum marka Elektrikli Pişirici ( Tencere ) Satın aldım. Ürün UPS Kargo ile geldi ve kutuda hasar yoktu. Sadece tencere kapağı hafif oturmuyordu boşluk kalıyordu. Ben de iade talebi oluşturdum ve trendyolun verdiği iade koduyla PTT kargoya verdim. Bu ürün PTT ile giderken hasar almış çok fena. Satıcıda tutanak tutturun bunu kabul edemem diyip bana geri iade ediyor UPS Kargo ile. Trendyol ve satıcı benden tutanak istiyor fakat ürün Satıcıya giderken hasar alıyor. Satıcı bana iade ettiğinde bana UPS ile geliyor ve ben de tutanak tutuyorum fakat ürünün hasarlı olduğuna dair Şahitlik tutanağı tuttum. Bunu da kabul etmedi trendyol ve Servisten iade/değişim raporu alın dediler. Ben de servisle görüştüm eğer ürünü oradan alsaydım direk iade edeceklermiş ama ürün trendyoldan alınmış ve kargoda oluşan bir durumdan dolayı iade/değişim raporu veremiyorlar. Trendyola 5 6 kez talep oluşturdum hepsinde red cevabı geldi. Trendyoldan yetkiliyle görüştüm maalesef bir şey yapamıyoruz diyor. Dedim tutanak tutun dediniz tuttum ve red geldi. Servis diyorsunuz fakat rapor vermiyorlar napacağım ben diyorum Bilmiyorum diyor. Ürünü çöpe atacağım diyorum hakkım haram olsun diyorum Yapacak başka bir şey yok diyor. Ürün elimde kaldı ve kullanamıyorum. Parada çöp oldu. Tüketici hakem heyetine gideceğim. Farklı tavsiyeleri olanlar var mıdır acaba ?