İcra dairesine gidip icra emrine itiraz ederseniz direk sistemden düşer, ellerinde belge olmadığı için sizden bir şey alamazlar ( borcunuzun olmadığına dair dilekçe yazıp dilekçenin ek kısmına borcu yoktur yazısını noterde çoğaltıp ekleyebilirsiniz) . Burada sadece 7 günlük itiraz süresini kaçırmamalısınız.