Hocam Türkiye'de bu sistem şu şekilde işler; bezdirme | yıldırma | tehdit. Siz kendinizden eminseniz ve psikolojik gücünüz de varsa (çünkü sağlam bir psikoloji gerecek bu süreçte), sonuna kadar direnin.
Hatta tavsiyem şudur; sizi rahatsız eden aramalar ve mesajlar yapılmaya devam ediliyorsa, bu konuda direkt dava açmanızdır. Sizin hukuki olarak savaşmaktan korkmayan bir görüntü çizmeniz, onlara da geri adım attıracaktır.
Bu tarz çakallara karşı Allah yardımcınız olsun.