Merhaba değerli dostlar artık günde en az 3-4 çağrı alır hale geldim sürekli ingiltere lokasyonundan spam çağrılar alıyorum. Bir numarayı engelliyorum sonra başkası arıyor bunlardan topluca kurtulmanın yolu var mıdır ?