Selamlar. Bugün BTK Akademiden kurs sertifikası için sınava girdim ama başarısız oldum. Galiba bu ay sınav yineleme yapıyorlarmış ama tarihini tam bilmiyorum sizce 13'ünden önce olur mu ? Daha önce giren felan var ise bilgi verebilir mi ?