Altın alıp kenara atarsan her zaman çalınma riski olur.
Altın alır banka hesabında tutarsan güvenliğin mevduat gibi 150 Bin TL'ye kadar güvencede olabilir bu mevduatta var altında var mı emin değilim. Ve 26 yıldır Türkiye'de yaşıyorum bir tek Pamuk bankın batışını gördüm 20 yılda 1 diyebiliriz. Kolay kolay bankanın batma durumuda yok.
Bu arada gram altın hesabı, alacağınız çeyrek vbz altınlarda ki yıl sonrası değer kaybından daha mantıklı bir seçenektir.
Sizin bulmanız gereken en uygun makas aralığı olan bir banka.

Eğer ons 2000$ları görürse ve Cumhurbaşkanı söylediği gibi bu yıl içerisinde faiz düşürürse. Altın tarihi zirveler yapabilir.

Yatırım tavsiyesi değildir.