GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 kurulduğu yıllarda (2005) Ronaldinho Fan Forumu olarak düşünüldüğü ve R’nin Ronaldinho’yu 10’un ise forma numarasını belirttiğini söyleyeyim
O zamanlar 4 tekerlekli bisiklete biniyordum, bilgilendiğim iyi oldu