Gokhanyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne amaçla gidiyorsun Liviv e ?
ben bir kere gitmiştim güzeldi çok hoşuma gitti tarihi bir yer
sözde bilgisayarsız 1 hafta geçirecektim ama ne yazık ki yine çalışacağım işler peşimi bırakmıyor 😢 mekan değişikliği olacak sadece