bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, pandemiden önce çok sık giderdim, neredeyse 1 senedir gitmiyorum. Yarın gideceğim kız arkadaşımla birlikte. Gezi tarzında olsun istiyorum, kesinlikle görmelisin dediğiniz yerler var mı?
Biz romantik bir an yaşamak istiyorsak Fenerbahçe Parkına gidiyoruz. Hem geziyoruz yarımadayı hem de ağaçların altında çay-kahve yada deniz kıyısında çay-kahve gayet güzel oluyor