Mangal yasağı hiç olmadı ki o olan idari yöneticiler mesela sen gidip çarşının ortasında mangal yapma diye aldığı kararlar filan hani yoksa mangal yapmayı kimse yasaklayamaz yasaklanması için anayasa değişmesi gerekiyor ve oda referandum ile olur.
Sen yine de yap mangalını ama idari yönetimlerin yasaklamadığı yerlerde