Merhabalar 3-4 ay önce bir domain ve host aldım. Pek paneline ve bu işlere hakim değilim aldığım domaine tema kurmak istiyorum. Ancak nameserverlar doğrumu yönlendirdim bilmiyorum bu konuda yardımcı olabilecek arkadaş var mı?