abi adamlar da müşteri memnuniyeti var
bağlanıyorum 3 saat sıra bekliyorum ama illa ki bir çözüm buluyolar
kalitelerini ortaya koymuşlar , maduriyetinizin 4 katını ödeyerek kral hareket yapmışlar
açıkçası yapmasalar da yapmazlardı ve niye yapmadınız diye sorduğunuz soru ile kalmış oluverirdiniz
helal olsun