Merhaba,
Son 1 haftadır açtığım tüm konular birer birer silindi. O kadar çok mail geliyor ki size anlatamam. @Report adlı kullanıcıdan mesajınız var diye, bir giriyorum konunuz silindi konunuz silindi konunuz silindi. Ben R10 ömrümde böyle bir şeyle karşılaşmadım. Nedense son alımlardan sonra arttı bu olay ama kimsenin günahını da alamam. Kısacık kısacık nedenlerle konularım siliniyor. R10'dan soğuttu beni hangi moderatör arkadaşsa.