E-devletten kontrol edin yeterli olacaktır. Bu ay çalıştıysanız, bu ayın primini önümüzdeki ay içerisinde çalıştığın kurum sgk ya bildirecektir.Yani haziranda işe başladın ve acaba bunlar benim sigortamı yaptılar mı diye emin olmak istiyosan temmuz sonuna kadar beklemen gerekecek.