Rica ederim hocam dogru o tarihte açılıyor ama net değil hersey vaka sayısı düşmediği surece açma gibi durum olmaz herhalde. Birde turizm sektöründe yani aşçılık olsun barmenlik olsun çok iyi paralar var ama bazı böyle pandemi gibi durumlarda is olanağı olmuyor. Eğer kalıcı bir şekilde yapmak istiyorsanız Antalya, bodrum ve Muğla gibi yerlerde otellerde konuşun kendinizi işinizde çok sevdirirseniz sezin bitiminde sözleşmeniz askıya alınıyor bir sonraki sezon başlangıcında sizi arıyorlar. Genellikle Antalya tarafında boyle. Ama dediğim gibi turizm sektörü kamu gibi degil yani 8 saat çalıştıran ve mesai ücretini verende var bunları yapmayan 5 yıldızlı otellerde var. Bu işe girecekseniz boyoe yerlerde dilinizi geliştirmeye özen gösterin. Rusça olsun ingilizce olsun. Eger sorularınız varsa çekinmeden sorabilir bilgi oldukça paylaşırım. ☺
Hocam İngilizce temelim var yani iletişim kurabilirim. Evet hocam aşçılık, barmenlik vs öyle ama ben sadece sezonluk çalışmak istiyorum o da pek deneyim istemeyen bir rol olsun diyordum bu yüzden meydancı kafama yattı 😄😄 bu arada çok teşekkürler tekrardan bana ilgiyle davrandığınız için.