Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reel altında makas yok mu hocam?

en iyisi bölerek al hem bankada hem de yastık altında olsun
Varda hocam bankaların ki kadar açık değil sanırım ya.

BerkPW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yasalar karşısında yastık altı yapabileceğiniz para ve altın miktarı vardır bu nedenle reel altın almak çok da mantıklı değil. Aynı zamanda reel altın aldığınızda evinize bir hırsız girmesi durumunda kimse sizi umursamaz. Bu nedenle altın hesabı en mantıklısıdır.
Sanırım en mantıklısı o gibi. Çalınma ihtimalide var.

Yalnız Ziraat den mi alsam başka bankadan mı kararsız kaldım.