loxerr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şuan hiçbir imkanım yok o yüzden çok az miktarda da olsa birikim yapmak zorundayım. Bu yüzden çalışmak istiyordum. Ayrıca senelerdir şehir dışına çıkmadığım için farklı yerleri de görmek istiyorum.

Çok teşekkürler hocam benim için emekli sigortası da önemli değil yeter ki düzgün bir şekilde işte olayım 😃 Rusya kapılarını 21 Haziran tarihinde açıyor herhalde ben de öncesinden bir sorayım dedim forumda 🙂
Rica ederim hocam dogru o tarihte açılıyor ama net değil hersey vaka sayısı düşmediği surece açma gibi durum olmaz herhalde. Birde turizm sektöründe yani aşçılık olsun barmenlik olsun çok iyi paralar var ama bazı böyle pandemi gibi durumlarda is olanağı olmuyor. Eğer kalıcı bir şekilde yapmak istiyorsanız Antalya, bodrum ve Muğla gibi yerlerde otellerde konuşun kendinizi işinizde çok sevdirirseniz sezin bitiminde sözleşmeniz askıya alınıyor bir sonraki sezon başlangıcında sizi arıyorlar. Genellikle Antalya tarafında boyle. Ama dediğim gibi turizm sektörü kamu gibi degil yani 8 saat çalıştıran ve mesai ücretini verende var bunları yapmayan 5 yıldızlı otellerde var. Bu işe girecekseniz boyoe yerlerde dilinizi geliştirmeye özen gösterin. Rusça olsun ingilizce olsun. Eger sorularınız varsa çekinmeden sorabilir bilgi oldukça paylaşırım. ☺