Gutenberg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sektörde kalifiye personeller bile işsiz, ek olarak bu yıl turizm sezonu canlı olmayacak. Bu şartlar altında tecrübesiz biri olarak kendinize yer bulmanız oldukça zor.

Bu sektör normal zamanlarda iyi kazançlar getirebilir ama bir o kadar da yükü var. Yıllar içinde daha da ağır gelmeye başlayacaktır. Vaktiniz varken, bedeninizi değil kafanızı yorarak kazanç sağlayacağınız işlere yönelmenizi öneririm.
Hocam şuan hiçbir imkanım yok o yüzden çok az miktarda da olsa birikim yapmak zorundayım. Bu yüzden çalışmak istiyordum. Ayrıca senelerdir şehir dışına çıkmadığım için farklı yerleri de görmek istiyorum.
artanxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bazı arkadaşlar 16 yaş demiş siz bunu bir otelin insan kaynaklarını aramanızla öğrenebilirsiniz. Ben açıyım yaşım büyük olduğu için pek fazla ilgilenemedim 16 yaş benim zamanımda stajyer sigortası ama sadece sağlık için yararlanıyor bir nevi başlangıç sigortası emekli olunduğu zaman sayılmıyor gün hesaplanmasında. Ve hocam bu zamanda Rusya kapıları kapattığı için alımlar durdu yani zor Okur kapılar açıldıktan sonra şansınız artabilir. Dediğim gibi en doğru cevabı gerekli yerden almanız olacak.
Çok teşekkürler hocam benim için emekli sigortası da önemli değil yeter ki düzgün bir şekilde işte olayım 😃 Rusya kapılarını 21 Haziran tarihinde açıyor herhalde ben de öncesinden bir sorayım dedim forumda 🙂