Reel altında makas daha fazla. Ben ufaktan altın hesabına geçiriyorum. Teyit etmek için bir kuyumcuya 10 gram altın bozmak istediğinizi söyleyip rakam sorabilirsiniz.
Bana göre reel altının tek avantajı ufak ihtiyaçlarla bozmaya yeltenmiyor oluşum. Hesaptakiyle de aynı istikrarı yakalarsak sıkıntı yok.