Plesk üzerinden sürümü yükselttim ama sitede işlem yaparken sunucunun php sürümü eski diyor. Bu sorunu nasıl aşarım?
Merhaba depresanz,
Sorunu sunucu kiraladığınız yere çözümletebilirsiniz. Pleskde php sürüm derlemeleri güncelleştirmeler kısmından yapılabilmektedir. Burada zaten kurulu olmasına rağmen web sitede php sürüm değiştirmenize rağmen değişmiyor ise derleme veya önbellek taraflı bir sorun var demektir.
İyi çalışmalar.