okedoke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim bilgiler için. Ünvan dilekçesi vs için ödeme gerekmiyor sanırım dimi
Rica ederim. Hayır hocam gerekmiyor.