Hayır. Ben inşaat mühendisiyim. Teknopark bünyesinde çalışmak için yapılmış bir başvuruydu bana yapabilir misin dediler ve yaptım sonrasında onaya sunuldu ve kurul onayladı. Ancak sadece ben ilgilendiğim için işten ayrıldığım zamana kadar hiç bakma fırsatım olmadı normal işlerden dolayı. Sonra proje dahilinde olan her şeyi teslim ettim. Ancak sonradan eklenecek olarak eklediğim bir butonun çalışmadığını, bunun kodlarını göndermediğimi söyleyip ihtar çekmişler.