Merhaba arkadaşlar bir uygulama vardı bir yerden başka bir yere giden kişiler ile yocluluk yapılıyordu. Adı neydi ve hala aktif mi ?

Cuma günü İstanbul'dan Bolu Dörtdivan'a gideceğim. Aracı da Ardahan'da memlekette babamlara bıraktım. ve otobüse binmekten nefret ediyorum.