10T Pro kullandım çokta memnun kaldım ancak Xiaomi yazılım olarak maalesef Samsung'a göre zayıf.
Bu Xiaomi tüm modelleri için geçerli. Hatta en zayıf noktası da kamera yazılımı.
Donanım olarak iyi lensler yerleştirirken yazılım olarak batırıyor bunu da google kamera (gcam) ile çözüyorsun çok basit.
RN8P, Mi 9T Pro, Poco X3, Mi 10, Mi 10T, Mi10T Pro bu modelleri kullandım son 1 sene içerisinde, şuan da iphone 11 kullanıyorum.
10T Pro dan çok memnundum ama fazlalık olduğundan sattım 2 gün önce şarjı da iyi gidiyor 10T Pronun 8-9 saat ekran süresi alıyordum, günü çok rahat çıkarıyor.